Search This Blog

Saturday 8 June 2013

Dimulakan dengan Bismillah . . .






Assalamualaikum awak semua !

Post yang pertama dari saya untuk ruangan mrs_scarf . Saya berdoa agar apa yang saya ingin kecapi tercapai . Amin ~ Sokongan dari anda semua juga amat diperlukan , tanpa anda saya bukan sesiapa . Macam ala - ala artis tak statement ku itu ? Ahakss !

Oleh kerana blog mrs_scarf baru sahaja dibuka , setiap pembelian akan ada free gift yang comel dari pihak mrs_scarf . Ia akan di masukkan sekali dalam bungkusan penghantaran barangan anda . Maaf ya, tak boleh pilih - pilih . Heeee !

Barangan terbaik dari mrs_scarf akan menyusul selepas ini . Barangan mrs_scarf dijamin berkualiti , termurah dari pasaran dan yang paling penting mrs_scarf mengamalkan urusan jual beli secara islamic . Ingat bank jea ke ada islamic ? Mrs_scarf pun ada, kerana kami tak berminat mendapat keuntungan yang berlipat ganda, cukup lah keuntungan yang sedikit asalkan barangan kami terlaris .

Jadi apa tunggu lagi ? Tekan butang follow dan awak semua akan dapat barangan terbaru dari mrs_scarf.

Untuk pembelian, mrs_scarf memudahkan urusan anda . Hanya perlu SMS / WHATSAPP ke  0 1 4 - 3 3 1 3 0 0 2 bersama kod barangan yang diingini . Mudah kan ? Segalanya mudah dengan mrs_scarf !

Selamat berbelanja dengan Mrs_Scarf !




No comments: